Reis mee met de Kwaakjes naar Canada & Alaska

Dag 27 Amsterdam

Dag 27

01-07-2011 Amsterdam

.......... Om 04.30 uur werd ik wakker van het gekwek van onze achterburen. Mensjes van in de tachtig die het niet meer zo goed konden horen. Dus dat gekwek was ook voor ons te verstaan. Toch konden we nog even lekker doezelen zodat we pas om 06.00 uur ons gingen opfrissen. Niet veel later werd er weer een kleedje neergelegd voor het ontbijt. Een lekker omeletje met Zwitserse kaas en champignons, aardappeltaart en een kip-appel worstje. Nou, dat ging er wel in. Nog even dacht ik mijn verhaaltje te kunnen bijwerken, maar ik had m'n laptop nog niet goed en wel opgestart, of ik kon ‘m al weer opruimen. Het was alweer tijd voor de landing! Een half uurtje eerder dan gepland. Om even voor 08.00 uur stonden we weer met de voetjes aan de grond. Toen we naar onze bagageband liepen, werden we overrompeld door de drukte. Ja, dat zijn we even niet gewend. Mijn hemel! Twee tellen later hadden we onze koffers. Dat ging snel! Dan maar eerst nog een bakje koffie. Konden we gelijk even bijkomen! Om 09.00 uur werden we opgehaald door een chauffeur van de bank, want we moesten eerst nog even de auto ophalen bij Credit Europe Bank. Vervolgens reden we eerst regelrecht naar Chris & Sita voor een warm welkom en een lekker sterk bakkie Hollandse koffie. Toch ook wel weer heerlijk om thuis te zijn hoor! En om 12.00 uur was het dan echt zo ver. We zijn weer thuis! Wat een onvergetelijke reis!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!